måndag 17 september 2018

När jag senast...

...Köpte ett klädesplagg?
Tror det var då jag var med mamma och flyttade mig till Uppsala. Jag fick ett par svarta jeans av mamma, så tekniskt sett var det ju inget jag själv köpte men i varje fall.

...Köpte en skönhetsprodukt?
Köpte hårspray och torrschampo på Ica lite på en vecka sedan.

...Såg en film?
Tror faktiskt inte jag sett någon film sedan jag var och kollade nya Mamma Mia filmen på bio tillsammans med Ville. Innan jag åkte alltså.

...Gillade en bild på Instagram och varför?
Har faktiskt ingen aning! Jag gillar så sällan bilder på Instagram, men det kan ha varit en av Matildas fina hästbilder, eller så någonting som scoutkåren laddat upp, för att understöda och så.

...Lyssnade på en låt?
Måste ju ha varit på lördagens efterfest, minns att det spelades "Genom eld och vatten" då vi gick hem, och på hemvägen försökte jag lära min tyska kompis orden. Men minns inte när jag själv skulle ha lagt på en låt själv faktiskt.

 Har främst lyssnat på böcker i stället för musik just nu.

...Tog emot ett meddelande?
10.14 av mamma om att mitt studiestöd ändrats.

...Skickade ett meddelande?
10.32 skickade jag ett meddelande i vår Uppsala gruppchatt om vad folk har för planer i dag, men har inte fått svar ännu.

...Läste en bok?
Läste bok igår kväll, men senast jag läste ut en bok var exakt en vecka sedan.


...Dansade?
Blev inget dansande på lördagens efterfest så det var nog förra torsdagen på Stockholms nation.

...Reste?
Räknas flygresan hit till Uppsala? Då var det 28.9.

...Pratade i telefon och med vem?
Igår kväll med mamma.

Hittade listan på Emmis blogg!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar