tisdag 2 augusti 2016

Back again

Det blev visst en liten paus. Jag hann helt enkelt aldrig förbereda några inlägg för de dagarna då jag hade väldigt mycket program, så det blev i stället att bloggen inte hann uppdateras. Men eftersom jag gjorde en hel del så finns det mycket material att blogga om nu. Så jag ska göra mitt bästa och skriva ihop så många inlägg jag bara kan nu så att det blir aktivitet. Min hjärna svämmar över av bloggplaner då det blir sådana här pauser. Så det är bara att stay tuned och så kommer jag att blogga som normalt nu. Förra veckans tisdag var jag och rida, första gången på nästan två månader. Och det var galet kul, ska skriva om det men den kvällen blev väldigt sen på grund av det. Sedan var det Seahorse Week som jag kollade all ledig kvällstid på, Jonathan var här i Hangö hos mig, vi hade afterwork med jobbet och tutorträff på Kimitoön. Så en hel del program ja. Och så fortsätter augusti. Det är fullt upp och hela tiden kommer det fler saker som jag vill göra och vill försöka få in i kalendern. Det börjar bli svårt. Och samma med resten av hösten, min kalender brukar vara full efter planeringen inför scouthösten, nu är den full en månad innan den. Mest på grund av tutorgrejer men i alla fall.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar