onsdag 17 augusti 2016

Så lite gör så mycket

Jag tänkte då det här hände runt klockan fyra på natten då vi hade tutorträff att jag måste nämna det på bloggen, eftersom det gjorde mig så glad. En av de andra tutorna, har faktiskt inte umgåtts så mycket med henne kom fram till mig och sade bland annat just att vi inte sagt hej på riktigt. Så skakade vi hand och presenterade oss, även om vi nog visste varandras namn och så vidare. Så sade hon att hon läser mig blogg ibland, och att hon inte läser många bloggar men att hon gillar mig. Att hon gillar att den är så ärlig, att jag skriver precis så som det är rakt av utan att kringla mig och försöka få någonting att verka perfekt och så vidare.

En sådan liten kommentar gjorde mig verkligen otroligt glad. Även om båda avnjutit en hel del alkohol den kvällen och så, men det gör ingenting. Jag ville bara säga att det var en så liten grej men det gjorde mig riktigt glad och jag har flera gånger efteråt tänkt på det hon sade och blivit glad igen. Mera sådant! Tack!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar