söndag 21 augusti 2016

Mys

En sen morgon (något jag blivit förvånansvärt bra på senaste veckan), det regnar och är grått ute. Morgonmål runt ett litet köksbord och sedan krypa ner under en filt i soffan och kolla på barnprogram på Tv med Jonathan. Jag själv ligger fortfarande i soffan, Jonathan fixar en trasig cykelring och hans rumskompis bygger ihop sina klädskåp. Jag kan faktiskt inte neka att allting för stunden är ganska bra. Snart kanske jag ska fortsätta kolla på hoppfinalen i OS, min ridlärare tyckte att vi ska se minst en runda från någon ridtävling i OS. Igår dagen efter att alla tävlingar är över satte jag igång för att kolla på finalen, jag vet ju hur det kommer att gå men det är ändå spännande. Men tar sådan tid at jag har tagit en hel del pauser. Ha en skön söndag allesammans!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar