lördag 20 augusti 2016

Att berätta eller inte

Det här är en sak som jag funderat länge på om jag borde berätta eller inte. För det kommer kännas jobbigt om jag sedan inte lyckas, men nu berättar jag i alla fall. Scandinavian outdoor, en butik med en massa bra utrustning för vildmarksliv och scouting och liknande söker nu scoutbloggare. Det vill säga sådana som kommer att blogga om scouting på deras sidor. Och nu har jag skickat iväg min ansökan till dem. För det är någonting jag verkligen skulle vilja göra, och jag hoppas verkligen att de gillar min ansökan. Skrev bara en text, men satsade en hel del på den så hoppas att det räcker.

Vill ni veta en fun scout fakta om mig? Jag har aldrig lyckats vara i samma sovsäck med någon annan med dragkedjan stängd, det ryms inte! Och nej att sova i samma sovsäck som någon är inte alls så snuskigt som det låter, alla gånger jag delat sovsäck har det varit med en kompis som glömt sin egen.

<3 : Madde

2 kommentarer: