fredag 12 augusti 2016

Åland, äntlig

Det blev visst inte så mycket här på bloggen denna vecka. Tidtabellen var tight, jag gjorde massa och så. Men nu mina vänner har jag min första semesterdag. Jag vaknade kvart före fem i dag på morgonen, Vili tyckte det var på tok för tidigt och nog alla andra också men det hjälptes inte då det bara var att packa in oss i bilen och styra mot Åland. Runt klockan två på eftermiddagen backade vi ut på Sottunga. Vi åt en glass med mamma och Igo som var här med båten bara på ett kort stopp. Och sedan lade vi oss i solen en stund men trots att solen skiner är det inte jätte varmt. Det blåser rätt hårt, och så fick jag tråkigt. Så jag packade ur bilen och fixade upp modemet och nu sitter jag och bloggar. Desto mera planer har vi inte, hoppas kanske på att få se några stjärnfall i kväll, fick tips o det.

Då vi väntade på färjan och Vili kollade in två golden retrivers, han var bara för stunden framme och myste med mig egentligen åkte han i bakluckan.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar