onsdag 3 augusti 2016

Bildkris

Finns det någonting mer störande än texten "Lagringsutrymmet är fullt"? Knappast. Både min dator och telefon säger så för tillfället, och min hårdskiva är i stan. Men jag ska dit i dag men vet inte när jag hinner trixa med bilderna, senast på Sottunga har jag tänkt. Så tills dess blir det ganska lite nya bilder tyvärr... Min telefon är bara ett och ett halvt år drygt och den har redan hållit på så där skitlänge. Ska verkligen försöka få den att hålla så länge som möjligt, drömmer ju om att den ska hålla lika länge som den förra men knappast, det är inte så med nyare telefoner. Min iPhone 3GS höll ju alltså i fyra år. Men i alla fall tänkte jag att jag sparar Seahorse Week inlägget till att jag får fixat det här med bilderna. Vill ni läsa vad jag skrev om det i tidningen kan ni klicka här och här. Jag vet nog också att nästa telefon jag köper kommer jag att satsa lite mera på för det där minnen, det är dyrt men jag vill kunna ha minne och inte så här. Och nästa dator (den börjar ju faktiskt bli lite till åren) kommer inte att vara en MacBook Air med så lite minne, antagligen blir det en Pro med mycket minne, och till den hoppas jag på lite sponsoreringar från olika håll. Har hört att det går att få relativt lätt...

Här får ni i stället en bild där jag tycker Vili hade platsat i en inredningstidning på soffan.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar