tisdag 26 juli 2016

IKEA och Tokmanni

På söndagen åkte Jonathan och jag till två butiker. Billiga butiker med roliga saker, Tokmanni och IKEA. Tokmanni hade dessutom REA på en massa saker. Det här köpte jag.

Jag köpte bara ett ljus för 2€ från IKEA ett litet doftljus som doftar äppel. Jonathan som inte annars gillar doftljus tyckte att det doftade helt okej, det är ett bra betyg! Vi var alltså där för att kolla på säng, klädskåp och lite annat sådant till honom tills han flyttar.

Vill ni veta en fun fact? Jag åt mat på IKEA för första gången i mitt liv på söndag!

På Tokmanni i Kyrkslätt hittade jag ett sett sminkborstar, med sju borstar av syntetiskt material för under 15€.

En Blanding brush, en eyeliner pensel, en ögonskuggsborste, en concelerborste, en foundationborste, en rouge/bronzer borste och en puderborste.


Och så även en mascara för ynka 3€, och jag var i behov av en ny.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar