måndag 18 juli 2016

Vad vill ni läsa om?

Jag har funderat, vad ska jag skriva om denna sommar? Jag menar min mesta tid går åt till praktiken, och visst jag gör olika saker varje dag men jag har ändå märkt lite att de inläggen inte är så jätte populära. Jag tänker väl mest att jag ska trappa ner lite på att skriva om praktiken, mera då och då om jag gör någonting lite mera speciellt. Och självklart kommer jag göra en sammanfattning sedan då hela praktiken är över. Men jag undrar lite, vad ska jag skriva om om jag inte skriver om praktiken, för om kvällarna är mitt liv ännu enformigare, jag lagar mat (eller denna vecka har mamma och Igo bott i Hangö och lagat mat åt mig, LYX), läser, kollar YouTube och kanske tar en springtur. Så duschar jag och lägger mig. Så om ni har några idéer på blogginlägg ni tycker att jag ska göra, så säg till! Önskningar, förslag, allt sådant. Så ser vi om jag kan förverkliga.

Denna vecka kommer i alla fall ett inlägg där jag skriver om trilogin som börjar med denna bok, har lite kvar i sista boken.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar