onsdag 20 juli 2016

Glömde två must haves hemma

Ni som är uppmärksamma och läser min blogg noggrant vet att jag måste, verkligen måste få putsa mig under naglarna. Jag gör det flera gånger om dagen och tål inte att ha smuts under dem, och det är typ den skönaste känslan att putsa bort det. Och så vet ni också att jag inte lämnar huset utan hörlurar, ni vet att jag ofta har svårt att somna och att det oftast hjälper med att lyssna på en podcast. Kan ni nu gissa om jag glömde både hörlurar och min nagelputs hemma i stan då jag var där under veckoslutet? Jag vet inte hur jag ska klara det allvarligt, och hade inte tänkt åka hem på typ tre veckor. Jag har sprungit en gång utan hörlurar, så hemskt. Och jag putsar naglarna med en pincett, det kommer jag att klara. Men jag undrar verkligen vad jag ska göra åt problemet med hörlurarna. Jag får väl typ köpa ett par nya, ser inte riktigt någon annan lösning. Så jäkla störande, ville bara säga det!

Viktiga prylar

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar