fredag 1 juli 2016

Träna här

Hemma brukar jag inte ha något problem att hitta träningar att göra, de gånger jag har som mål i veckan. Men nu då jag inte har möjlighet till UniSports timmar blir problemet lite större. Dessutom rider jag inte så alla träningar ska jag hitta på själv. Och vad kan jag göra här i Hangö då? Jo det lättaste är ju att bege sig ut och springa, vilket inte alls är min grej men som jag redan gjort en gång. Alternativet är att köra ett NTC pass här hemma, men då måste jag nästan göra det ute då inneutrymmena inte riktigt lämnar sig för det. Och jag har inga tyngder, medicinboll eller matta med mig så  jag måste där också söka efter träningspass som inte behöver utrustning. Det blir lite jobbigt men på det här sättet får jag köra nu. Om någon har några roliga enkla tips för träningspass där man inte behöver någonting så lämna en kommentar vet jag! Och som sagt, tiden på kvällarna är knapp så det blir ofta sena träningar för att jag ska hinna smälta maten där emellan. För jag måste äta så fort jag kommer hem.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar