fredag 1 augusti 2014

Rastlös

Vet ni hur ofta jag blir rastlös? Ganska ofta, speciellt om jag åker bil och inte har något att göra. För längre bilresor har jag alltid med bok hörlurar och telefonladdare minst, telefonladdare med 12V plupp alltså. Och så blir jag restlös när det inte är lång tid tills jag ska åka iväg men ändå tillräckligt lång för att det ska kännas som länge. Nu till exempel, lite på en halv timme tills jag sk börja resan mot Hangö. Och det känns inte som om jag har ro att göra något. Inte en chans till läsning mera, Mario kart nej tack, jag har redan packat och bytt kläder och satt på mig scouthalsduken (worlds scoutscarf day idag) och allt det där. Nu försöker jag döda tid med att skriva ett blogginlägg. Åhh ikväll kommer bli så awesome, trots att vi antagligen är bara fyra. Plötsligt bara fejade alla. Snyft, nåå men kul blir det i alla fall, och jag hoppas så klart på att jag har övertalningsförmåga att få Eemeli och stanna, han lovade att han i alla fall skulle titta förbi. Men vi får se, ha en jätte bra fredagskväll kära läsare!

Har beställt hem några fina dekaler till min Macbook men tröttnade på att vänta så printade ut en sådan här siluett av en labrador och klistrade fast på min skivspelare med bokplast. Men snart kommer väl också mina riktigt, de är supersöta!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar