torsdag 21 augusti 2014

Porträttbild

Till Elevbladet, som jag skriver för, skulle alla skribenter ha en porträttbild och självklart vill man ha en någorlunda snygg bild eftersom den ska representera mig. Och eftersom jag inte hann ta den igår så tänkte jag att då måste jag ta den idag på morgonen för ikväll rider jag och efter det är mitt hår inte snyggt längre. Så jag sminkade mig och lagade håret så att alla kommer att tro att det är någon speciell dag, inte därför att jag är jätte mycket sminkad utan för att jag vanligtvis inte har just något smink och nu har jag mer än vanligt. Och en hel del bilder blev det, på en del såg jag ut som värsta fjortisen, och det är inte så jag vill representeras och jag måste säga att jag själv kanske gillar de bilderna där jag fjantar mest, men kanske inte heller en representations bild. 




Den här gillar jag egentligen inte, jag försökte se skrattande och glad ut men dragen blev på något sätt för starka


Den hä valde jag sedan och den kommer att representera mig i Elevbladet

<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. sidu, Anden i flaskan ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sluta :( Senaste kommentaren var faktiskt att den är riktigt snygg :) Puss vännen <3

      Radera