lördag 23 augusti 2014

Utslängd i fyra timmar

Igår kväll kom Juntti som sagt till mig för att hålla mig sällskap då jag var ensam hemma. Jag var duktig och lagade mat och köpte allt själv, och dessutom var maten klar just då han ringde på dörren. Nu åkte han iväg och göra något i fyra timmar medan jag ska läsa lite. Klockan två far vi sedan till butiken och till Porkala och på kvällen är det kräftskiva med scoutledarna som gäller.


Tänkte även tipsa om en Facebook sida som just nu är väldigt aktuell och har fått väldigt mycket publicitet och så vidare. Den heter "Finlandssvenska bloggare" och är en grupp för just finlandssvenska bloggare. Där får man marknadsföra sin egen blogg, hylla andra och så vidare. Riktigt bra tycker jag och skitbra initiativ dessutom av skaparna. Den har redan efter bara några dagar hjälpt mig en hel del att ta mig tillbaka på rätt spår.


Vad ska ni göra idag? <3 : Madde

2 kommentarer: