tisdag 26 augusti 2014

På internet? Bara? Ni måste skämta?!

Nej det var tyvärr inget skämt då vi fick höra första dagen att vi inte får någon kalender från skolan. Seriöst, ingen papperskalender. Bara en elektronisk somär super fancy och så vadare men i alla fall. Jag behöver min papperskelender så jag gick ju och köpte en, men om jag skulle ha vetat skulle jag ju ha kunnat köpa en en månad tidigare...


Visst det är väldigt smart att man får det kopplat till telefonen men i alla fall. Jag är i alla fall inte lika negativ som i början, det är ju smart att jag bara kan kolla vilken lektion man har snabbt på telefonen. Men jag hatar ju att skriva in saker på en elektronisk kalender, det blir så jätte tidsbundet och man måste lägga in en tidpunkt för saken man lägger in. Men en kombination av båda är det jag ska försöka mig på just nu.

<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. " man måste lägga in en tidpunkt för saken man lägger in."

    Inte med Android. #AndroidMasterRace

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, grattis en sak som var bättre med android, och med skolans kalender måste man dessutom lägga in tidpunkt och den är inte på en viss telefon :)
      #loveiphone <3

      Radera