onsdag 13 augusti 2014

Årets första kräftskiva

Fem dagar efter. Måste ta igen nu. Men här kommer bilder från förra fredagens kräftskiva med Junttis släkt på deras holme. Det var skoj och gott och vi hade riktigt kul med kusinerna till natten ombord på segelbåten vi sov i. De allra flesta bilderna är Cappes, återigen hade han min kamera hela kvällen.

Jeppe med på släktfotot

Jag tror Stina glömde att prinsessan bloggar, och att sådana här bilder nog visas




Jag skrattar, och det ska fotas i närbild. Vet man inte att jag skrattar ser det ju nästan ut som om jag blir överlycklig över något

Det här var en duktigt knäpp av Cappe, den ska upp på min vägg, med alla de andra jag lagt åt sidan och kommer att beställa ut som foton från Ifolor




Försök nu sedan fotografera med en mycket ljus solstrimma i mitten och skugga på båda sidor... Gjorde det bästa jag kunde i PS, blev inte bra...

<3 : Madde

4 kommentarer:

  1. ja diggar stinas bild :D

    SvaraRadera
  2. Dndä cappe är nog en rikit duktig fotograf bra jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är han det! :) Eller du alltså :*

      Radera