måndag 25 augusti 2014

Vecka 35

Tänkte köra en liten veckans schema, har inte gjort det på länge känns det. Jag fick egentligen bara lust att göra en, då var ju problemet bara det att det inte händer så mycket speciellt i mitt liv denna vecka, men jag fick lust så vi kör i alla fall.


måndag börjar jag som vanligt sent, och jag ska läsa på morgonen, verkligen jag ska. Sedan skola och läsning igen. Inga speciella planer men något hittar jag väl på i alla fall, det behöver ju inte vara stora saker man gör.

Tisdagen är den dagen som den här veckan erbjuder det roligaste enligt mig, som det ser ut nu. Det är dags för den årliga planeringskvällen för höstens scouttermin. Det är alltid så kul att sitta och prata och ha roligt, samtidigt som det nog är en del att göra, men det är också roligt det.


Onsdagen blir en läsdag igen och på torsdag är det som vanligt stallet som gäller, håller tummarna för att det blir Gallis jag får hoppa upp på.

Så va det fredag igen och inga planer är så länge, antagligen bara lite mys antingen ensam eller med Jonathan möjligen.

Enligt det här testet skulle jag vara Scar från lejonkungen...

Lördag och söndag blir det åter igen läsning (längtar verkligen då man inte behöver läsa varje lediga stund) och på lördagen ska jag rida Millis hopplektion igen, hoppas den blir lika skoj som förra gången.

Blev ju betydligt gladare då ett annat test gav svaret Mufasa, han är en mycket coolare snubbe!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar