onsdag 20 augusti 2014

I´m going back!!!

Ni kan inte fatta vad som just har hänt! Och jag kan ärligt inte fatta det heller. Jag ska tillbaka till Tvärminne! Till zoologiska stationen, ska få göra tuffa saker där igen. Inte TV-inspelning men rätt samma saker. Det ordnas nämligen v samma personer ungefär en Östersjö workshop och igår fick vi mejl om att det finns lediga platser och att eftersom vi var med i Merentutkijamestari har vi nu chansen att få en "fri" plats i workshopen utan att göra några andra ansökningar. Funderade först men pratade sedan med mitt team och med biologiläraren, fick veta att ingen annan sökt från Lärkan och att de därför ville ha oss och ja nu är jag anmäld, och det är Dani också, bara att få med Mäkelä med lite övertalning. Jag vet att det inte kommer bli samma sak alls, och antagligen inte lika tufft men oj vad det känns härligt att vara på väg tillbaka i alla fall! Det är en lycklig brud som ligger på sitt golv just nu och jag saknar nästan, ord visste inte att sådant här var möjligt.


<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. jag kommer oxo vara där! med några andra från hangö gymnasium :D

    SvaraRadera