tisdag 19 augusti 2014

Osmosen tar vattnet in i rötterna...

Jag vet ärligt inte om jag skulle klara av att läsa till någon studentskrivning om jag inte hade varit lika intresserad som jag är av biologi. Men nej jag ska inte tala om studentskrivningarna igen. Frågan är bara då vad jag ska tala om. För allvarligt jag gör inte så mycket annat än går i skolan och läser och sedan har lite youtube pauser och hur underhållande är det? Nej just det. Imorgon blir det i alla fall lite annorlunda, ska träffa min gudmor som bara är i Finland några veckor om året och äntligen ska jag få träffa hennes lilla dotter som föddes på våren. Och usch imorgon börjar jag klockan 8, jobbigt då jag har så få sådana morgnar. Och dessutom borde jag ta en bild på mig själv, och nu har jag nytvättat hår så imorgon skulle vara den perfekta dagen, hoppas jag hinner på morgonen.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar