måndag 18 augusti 2014

Prinsar

Förra veckan på torsdagen hade jag höstens första ridlektion, med Gallis så klart. Och vad jag har saknat honom. Han var så himla söt, och en helt bra lektion faktiskt. Lite jobbigt i vänster varv men annars var han riktigt fin då han blivit uppvärmd. Sedan var han väldigt trött genom hela lektionen och kan ni gissa vad det beror på? Jo att det hade åskat precis varenda natt före så inte hade hästarna heller fått sömn så klart. Aldrig tänkt på det förr.


På lördagen var jag faktiskt också och red. Millis var i Hangö och hon frågade om jag ville ta hennes hopplektion, och självklart tackar jag inte nej. Efter att ha hittat till stallet och hittat rätt häst till och med var det dags. Och det var en wow-effekt. Jag tog tyglarna och hästen sänkte huvudet. Och han var supersöt och hoppade riktigt riktigt fint. Vi ska kanske göra så här flera gånger, skoj.

Inga hästbilder ännu
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar