tisdag 19 augusti 2014

Älska sista året

Visst det är en massa stress och så vidare med det sista året i gymnasiet. Alla studentskrivningar mitt i provveckan dessutom men samtidigt finns det så mycket kul, antagligen just för att det inte ska kännas så jobbigt. För det första har jag hål i två positioner det här perioden, och inte bara det, hål i de absolut bästa positionerna. På måndagar och fredagar börjar jag 12:45 och på tisdagar 10:15 och dessutom slutar jag 13:30 varje onsdag. Vilket betyder att min enda dag i  veckan 8-16 är på torsdag. Verkligen skönt men samtidigt så ojoj vad de där torsdagarna känns jobbiga. Nej jag klagar verkligen inte, och jag börjar bli så taggad då det snart är dags för konventen för de nya ettorna och vi har fått börja önska vilka ettor vi vill ha som slavar. Skoj!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar