fredag 15 augusti 2014

Dekaler

För några veckor sedan beställde jag två stycken dekaler, klistermärken till min dator. Nu har de båda kommit, plus lite extra.

Det första som kom var den här stora till baksidan. En gullig hund som berättar att hundar lämnar tassavtryck på mitt hjärta!



Det andra jag beställde var den här lilla dekalen. Det sötaste någonsin enligt mig. En elefantmamma med sin bebis. Har plats bredvid musplattan på vänstra sidan.

I samma paket låg även den här giraffen, inte beställt! Men det var ju fin så den står på högra sidan om musplattan och räcks just över, som om det betar ur ett riktigt högt träd.

Och gratis fick jag även tre stycken mustasch dekaler. En har jag satt på skivspelaren, mitt på och en på min scoutspegel. Den tredje har inte ännu hittat någon plats.

Vad tycker ni om dem? Jag gillar!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar