söndag 31 augusti 2014

Hur länge ska ni ha oss att vänta?!

Vet ni vad? Jag fick veta en sak som upprörde både mig och mina lagmedlemar en hel del. Ja, vi är där igen, MTM. Då under inspelningarna fick vi veta att Merentutkijamestari kommer att sändas efter Partiomestari, som börjar sändas 1.9. Och kolla då in det här som finns på YLEs hemsidor:


Så Partiomestari börjar nog 1.9, men ser man sedan, efter det Urheilumestari från och med 20.10? Vad är det som händer? Och vet ni vad det betyder? MTM kommer att sändas någon gång på vintern?! Hur tror de att jag ska orka vänta? Att mina bekanta ska orka vänta? Att mina bloggläsare ska orka vänta? Partiomestari hade inspelningar nästan två månader efter oss och deras program sänds ett halvt år före oss, var är logiken? Jag vill se resultatet, jag vill förklara för alla hur det var PÅ RIKITIGT och jag vill annars bara kunna prata om det öppet och ja allt annat som kommer hända efter att det sänds. Snälla ge oss Merentutkijamestari i TVn!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar