lördag 23 augusti 2014

Tamponger och bindor

Har ni någonsin tänkt på hur fina tamponger och bindor egentligen är? Just nu har Libresse till exempel en hel del olika design tamponger och jag är typ helt förälskad i dem. Det gör helt enkelt den där hemska veckan varje månad lite lite bättre. Hjärtan och fjärilar och leopardfläckar. Så coolt!


Men har ni också tänkt på att någon verkligen jobbar med att hitta på dessa designer? "vad jobbar du med?" "Jo jag designar tamponger och ritar fodral till dem." Knäppt men samtidigt alldeles underbart. Och de är så fina att jag helt enkelt måste skriva ett blogginlägg om dem.


Och askarna de köps i, de är också helt otroligt fina och söta och alldeles underbara. Det är ju nästan så att man inte vill använda dem. Fick jag lite Clara Henry poäng med det här inlägget? Hoppas det, hon är verkligen en av mina förebilder inom bloggvärlden.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar