onsdag 20 augusti 2014

I can se the clouds again

Nu börjar det helt tydligt gå uppåt igen, och ännu högre ska jag ta det. Är inte alls där jag var förr men jag ska ta mig förbi det också. På många plan. Just nu pratar jag om bloggen. Men samtidigt kan vi ju tala om träning också. Det är ett faktum att min kondition sjönk drastiskt under sommaren. Och nu ska jag ta tag i det. Nu har jag gymnastik i skolan vilket underlättar fram till skrivningarna, då behöver jag inte sätta så mycket annan tid på det. Och jag ska få tillbaka mina mag och mittparti muskler som har varit riktigt bra hos mig. Och nästa period kommer jag ha två hål mitt på dagen, och då är det skolans gym som gäller. Och sedan ska vi se, mera NTC-pass efter skrivningarna också, men inte alltför överdrivet utan så att jag verkligen kan uppehålla det. Och jag ska försöka klara det, även om jag stör mig på att resultatens tar så lång tid på sig att märkas.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar