torsdag 31 juli 2014

Misslyckat

Idag gick jag till biblioteket, via butiken för att köpa något som skulle hjälpa med läsningen. Så fort jag steg in i biblioteket kände jag "Det här kommer inte att gå". Lufter där inne, alltså jag dör. Jag hade gått lugnt för att inte svettas men sedan bara rann det där inne.  Jag läste ett stycke och förstod att jag måste gå hem, vilket jag gjorde. Så en promenad fick jag i alla fall, och nu har jag läst hemma och ätit lunch. Och snart är min lunchpaus slut.


Och vet ni vad jag har tänkt på, vissa kapitel går mycket lättare att läsa en andra. Blodomloppet och skelettet inga problem de sidorna bara flög förbi. Men sedan tog det en evighet att komma igenom kapitlet om matsmältningen, och inte alls bara för att det var längre. Jag är helt enkelt inte lika intresserad. Konstigt.

<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. gå till sellos bibliotek, det är jättebra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns så onödigt att sätta nästan en timme på resor dit varje dag :D

      Radera