torsdag 17 juli 2014

Behöver er hjälp!

Det här är en glasflaska det funnits kallt grönt te med god smak i. Nu finns det inte längre gott te i flaskan. Jag tycker att det är en finfin flaska och har kommit på en sak jag tänker göra med den.

Jag har skrivit en massa små "uppdrag/önskningar" eller vad man nu ska säga. Men till exempel "Äga en hund". Dessa lappar har jag satt in i flaskan och om ett antal år, kanske fem eller något ska jag kolla igenom lapparna och kolla vilka som uppfyllts.

Och nu behöver jag er hjälp! Jag behöver tips för vad jag ska skriva på mina lappar, eftersom jag skulle vilja fylla hela flaskan och har själv hittat på över 40. Så har ni några fina idéer på vad jag ska ha gjort, ha uppnått om ganska många år lämna en kommentar och gör mig glad och kanske få din sak med i min flaksa.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar