söndag 13 juli 2014

#mtm

WOW! Oförglömliga fyra dagar! Så tufft. Jag har lärt mig så mycket, jag har upplevt så otroligt mycket, jag har fått så fina vänner. Aldrig någonsin hade jag väl tänkt att Merentutjikamestari skulle bli så här bra. Vi hade världens bästa lag, tack Dani och Mäkelä. Tack alla som bosatte sig i vårt rum och gjorde så att vi till slut sov 7 personer där. Tack Pata och Alf för att vara superhärliga storytellers och domare. Tack Ronja och Juha för att vara super programledare. Tak filmteamet, tack alla som hjälpte, tack ni som ordnade, tack alla lagen. Jag älskar er alla! Så bra fiilis har jag sällan sett. 15 timmars arbetsdagar och väckning klockan 6 det var tungt men tack vare en massa fina människor, otroligt god mat och massa adrenalin orkade man. Slöa mellan tagningarna och sedan köra fullt då kamerorna snurrar. Jag trodde att det skulle vara svårt att skriva blogginlägg om det eftersom vi inte får berätta om tävlingarna eller resultaten, men det var så otroligt mycket mer. Jag har funderat länge men jag tror nog att jag kan säga som Dani att det är en av de 10 i top roligaste, häftigaste och bästa sakerna jag gjort i mitt liv hittills. Tänk om jag skulle ha varit så lat som jag nästan var att jag inte skulle ha skickat in min ansökningsvideo, tänk om biologiläraren inte skulle ha påmint mig, inte skulle ha fått mig att ändå skicka in min video. Men då skulle jag inte ha vetat vad jag gick miste om, för det var så många gånger över mia förväntningar. Allt!

Finaste laget! <3

<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Dani the awesome13 juli 2014 kl. 10:40

    Såååååååååå bra!! Team båtbuffe all the way <3 eiku siis team röda..

    SvaraRadera