onsdag 9 juli 2014

Skitspänd

Idag börjar det. Klockan 9 har vi träff med vårt lag på Grankulla tågstation och sedan kör vi till Tvärminne, klockan 12 börjar våra inspelningar och sedan är det inspelningar i fyra dagar framåt. Kan verkligen inte neka hur spänd jag är. Tävling, inte kan jag så mycket om Östersjön och marinbiologi överlag. Kommer jag skämma ut mig i TV? Kommer vi att vara alldeles bajsdåliga? Kommer alla andra lag att ha satsat kanonmycket och kunna allt? Hela jag bara pirrar och vet inte vad jag ska ta mig till. Väskan ligger packad och jag tänker ännu ta mig via butiken, för att köpa mellanmål man skulle ha med. Nej men korsa tårna åt mig är ni snälla, om ett halvt år får ni veta hur det gick. Är det inte uppmuntrande? Men bilder får man ta under inspelningarna också så det kommer jag göra, och man får ladda upp dem, men antagligen inget från tävlingarna. Nej nu kör vi. Merentutkijamestari!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar