tisdag 29 juli 2014

Målet för idag

Idag då jag vaknade hade jag fått ett mäss av mamma. Hon sade att om det är lika varmt idag så kanske det inte är så bra att jag far till biblioteket och är elak mot mig själv. I stället kan jag ta en engelsk dag och kolla på filmer utan text och så vidare. Lika varmt är det så jag bestämde att det första jag gör är åker in till sello. Köpa lite nödvändigt och samtidigt kolla lite på sommarrean. Provade ett par lösa shorts som såg snygga och sköna ut i handen men på var de inte alls det jag tänkt mig. De fick bli kvar i butiken, i stället hittade jag en hel del smycken på -70%. Har länge velat ha några sådana här stora smycken och ja nu är de mina.

Ett som är typ virkat av metall och tråd och sedan trianglar av pärlor, riktigt snyggt och jag gillar det!

Ett sådant här som alla har, en metallplatta runt halsen, skulle ha velat ha i silver men fanns bara en massa färger, svart och vitt så jag tog ett vitt

Sedan fick även tre stycken armband följa med, de var i samma förpackning och är menade att användas tillsammans.
Enskilt ser de ändå ut så här:

det första har genomskinliga och rosa pärlor och sedan hänger det guld och silver änglavingar, helt klart min favorit av armbanden!


Ett i en kopparfärgad kedja med en massa pärlor som hänger från det

Det sista är också en kopparkedja, med serier på tre små pärlor i olika färger med jämna mellanrum

Ja och så bestämde jag även mitt mål för dagen. Kolla klart Orange is the New Black seriens andra säsong, tredje säsongen kommer om ett år. Jag har två avsnitt kvar så det borde inte vara ett problem.
Ta ni också en lugn dag emellanåt!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar