tisdag 29 juli 2014

Det bästa jag har gjort i sommar?

Jag är en person som alltid brukar göra en hel del saker på mina sommarlov. Förr en hel massa läger (ridläger, scoutläger, jaktläger, tennisläger... nu för tiden brukar det bli bara ett scoutläger, i år inte ens det). Sedan brukar det fyllas på med seglatser, olika sommarstugor och så vidare. De som inte känner mig så bra och försöker komma på samtalsämnen brukar på hösten fråga, nå var har du gjort i sommar? Och ja med allt blir det ganska jobbigt då man vet att de vill ha ett kort roligt svar. Men sedan finns det de som vet hur mycket jag har gjort under sommaren och deras fråga är då "Nå vad har varit det bästa du gjort i sommar?" De brukar få lite svävande svar som att kanske scoutlägret eller någon viss seglats. Men vet ni, i år behöver de inte få ett sådant svävande svar. I år har jag ett klart och tydligt svar. I år finns det en bästa sak, en sak som toppar alla andra saker jag varit med om i sommar. Och så är det bara, jag har svaret klart, inget vinner MTM! Merentutkijamestari, TV-programmet, tävlingen jag var med i. Jag har hypeat det, kommer att hypea det igen och det kommer säkert ut ur era öron men jag kan inte hjälpa det. Det var fantastiskt! Och klart att det är det bästa som hänt under sommaren då det säker är en av de bästa sakerna jag någonsin gjort hittills i mitt liv. Älskar nästan allt med det!


Så bara att slänga den där frågan på mig nu!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar