fredag 11 juli 2014

Freak TAG

1. Har du ett namn som bara din familj kallar dig? 
Pes, Petson, Pesis

2. Har du någon ovanlig/konstig vana?
 Jag måste göra något då jag åker bil, typ spela på telefonen, läsa eller något annat, blir rastlös

3. Har du några konstiga fobier? 
Paketbilar...

4. Vilken sång älskar du i hemlighet och sjunger när ingen hör?
Fjantiga sånger som pannkakslåten och Rosa helikopter och andra i den stilen


5. Vad stör du dig på hos andra? (ex. komma försent osv.) 
Då någon skakar/darrar/hoppar med ena benet då de sitter, vet ni hur jag menar? Det darrar så där jätte snabbt hela tiden och så skakar allt och det är bara så äckligt! Både Juntti och Vive håller på med det hela tiden. Vive slutar då man ber men Juntti brukar bara för att jag hatar det så mycket fortsätta ännu mer och jag får seriöst panik av det.

6. Har du några nervösa vanor/ vad gör du när du blir nervös?
Biter på naglarna, blir tyst

7. Vilken sida av sängen sover du på? 
Över hela sängen, sove jag med någon annan, fastklistrad i den


8. Vad var ditt fösta gosedjur och vad hette det? 
Vet inte det helt första men det första jag köpte själv och som alltid varit min favorit och som fortfarande bor i min säng är en Jack Russel terrier, han heter Douglas, men kallas Dugge

9. Har du något som du ofta säger åt andra att göra men aldrig gör det själv? 
Typ vara tyst och sluta vara störande då det gått för långt, vet själv aldrig då man ska sluta...

10. Vilket håll står du åt i duschen? 
Mot duschen

11. Vilken är din favoritmat som är "dåligt" men du älskar att äta det iaf?
Chips om det räknas som mat, men köttpioger, pizza junkfood allt som är onyttigt typ


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar