måndag 14 juli 2014

Längta till

Just nu händer det inte så mycket i mitt, liv. Var ju just på MTM och nu har jag återgått till mitt biologiläsande. Det ska jag göra hela veckan och på fredagen åker jag till stugan med Juntti och Chillen. Det ser jag väldigt mycket fram emot, lite kvalitetstid på ett underbart ställe. Och ja tillbaka till Tvärminne igen, bara någon kilometer från inspelningsplatsen. Och veckan efter det, ja då blir det Hangö och Sea Horse Week. Det tror jag kommer bli så kul. Inte bara det att hästevenemang alltid är kul och det är kul att kolla på tävlingar men vet ni vad jag annat ska göra? Jag ska träffa MTM människorna från Hangö! De var typ de jag blev bäst vänner med från de andra lagen, och Anton från Mattliden räknas inte då vi redan var bra vänner sedan tidigare. Men de var de bästa nya vännerna och ja om bara en och en halv vecka ska vi träffas igen. Jag hoppas att jag får träffa alla, har hittills bara pratat med en, men nog ska det väl gå att ordna under fem dagar. Skoj!

Underbart ställe!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar