torsdag 3 juli 2014

JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Okej okej okej okej, kan vi alla bara ta det lugnt. Kan vi sluta oroa oss över att Madde inte skrev något igår. Hur gick det? Kom hon igenom? Måste hon köra ytterligare? Hur många körprov till ska hon ha? Varför säger hon inget? Mina kära vänner. Bara kolla in det här:


!!!!!!!!!!!!!
Ser ni vad det står??!!!
Jag har körkort!!!!
Den där lilla papperslappen som ser obetydlig ut. Med den, och giltigt ID med får jag köra bil. Ensam, vart jag vill i hela Finland. Och till hela Finland hör inte Åland, alltså vad är det för system. Men skit i det nu, på Sottunga kan man alltid köra, kanske... Nej men i alla fall. Jag kom igenom det. Hade en betydligt trevligare observatör och jag trodde inte mina öron då han sade att nog godkänner han det här provet. Jag tror inte att alla riktigt fattar hur lycklig jag är. Men det är jag, så jävla lycklig! Redan imorgon ska jag antagligen köra till Porkala, men Junttis bil, med honom bredvid. Så sjukt najs. Firade med att umgås med Juntti igår, därför ingen bloggning. Men nu har jag inga ord längre, bara ett lyckorus inom mig.

<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!!!!! Porkalaborna lever farligt ikväll då?:D

    SvaraRadera