torsdag 17 juli 2014

Imorgon åker vi

Gud vad jag längtar. Imorgon kommer den bra dagen att börja genast på morgonen. Halv 9 kommer världens bästa vovve hit. Älskade gamla gosse! Sedan ska vi packa, jag ska läsa lite och sedan ska vi vänta på att den andra favoritkillen, nämligen Jonathan har jobbat klart. Sedan bär det av mot Tvärminne, med båda favoritkillarna bravad mig, för javisst skulle jag ju köra. Och ja, annan sak som gjorde mig glad var en riktigt fin lista på en fin blogg. Stal idéen och här är min version:


Läget? Bra, lite trött och vill helst ha veckoslut genast...
Planer? Veckoslut med pojkvän och hund i skärgården och på måndag "Mys i Danis och Mettes rum" Denna gån i mitt, eftersom vi inte delar rum längre. Men myskväll med några MTM människor alltså <3
Värt det? Kunna tala med djur men alltid ha en riktigt tjatig hund som förföljer dig? En av mina högsta drömmar är ju att kunna tala med djur så... Kanske jag kunde övertala hunden att sluta :D
Kaffe eller te? Te, men bara ibland
Senaste köp (inte mat)? Simfötter och cyklop till MTM, plus mat åt Molly 
Gjorde du igår? Läste, pratade med MTM människor, chillade och myste hemma
Idag då? Läst i biblioteket, ätit god mat och ja, varit på datan...
Har du någon semester i år? Sommarlov :P Så ja, läser en del men är nog mycket ledig också
Vad vill du bli när du blir stor? Journalist eller djurpsykolog, vet ni sådan som typ skolar polishundar. Hoppas på att någon gång i framtiden få det kombinerat
Är det värt att vara gift med Johnny Depp men ha Ove Sundberg som älskare? Noup, inte en sekund!
Är du singel? Noup
Topp tre på önskelistan just nu? Ett superbt veckoslut, träffa MTM människorna, få bra betyg i studentexamen...
Senaste lättnad? Då ja insåg att jag inte gjort något dumt trots att jag ett tag trodde det, och sedan fick höra att någon litar på mig. 
Vem ringde dig senast? Mamma 
Senast mottagna sms:et? Om inte grupper räknas så från syrran Natte då vi planerade om Chillens byte mellan oss imorgon
Sugen på? Kram och mys och veckoslut
Lider du av söndagsångest? Ganska sällan, i och med att jag oftast haft scoutmöte på söndag kväll har det liksom avslutat veckan på ett bra sätt, och scouting ser man alltid fram emot!
Konstigaste upplevelsen förra veckan? En grej på MTM jag tyvärr inte kan berätta, ni får se på TV, och säga om ni också tycker det är konstigt!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar