söndag 24 september 2017

Puppy Parade

Förra veckoslutet gick jag tillsammans med Wilma på Puppy Parade, som ordnades i Brunnsparken. Konceptet går ut på att alla som vill samlas med sina valpar (men det finns ingen övre åldersgräns så det fanns nog hundar i alla åldrar), så får man bekanta sig med dem och de med varandra och så går de en parad genom en gång av publiken. Man får alltså titta på och gosa med hundar, ett ganska så lyckat evenemang så att säga. För att citera något vi hörde bland folket där "One day in paradise". Nu har jag äntligen fått tillbaka min kamera som jag glömde hos Natte och även redigerat bilderna därifrån. Blev så glad bara av att titta på bilderna då jag redigerade, så här kommer ett bildbomb varsågoda!



Det fanns flera labradorvalpar och till och med en brun, men de hade alla väldigt bråttom så svåra att fånga på bild.



Jag vet inte vad det här var för en ras men jag tycker den var helt underbar, ser ju lite ut som en breton i tricolour men jag vet inte.












En så sör tollervalp som inte kan ha varit speciellt gammal.






Hundar är verkligen det bästa som finns, besök evenemanget nästa år om ni bara har möjlighet!
<3 : Madde

3 kommentarer:

  1. Jag deltog också med min hund å vi stordiggade evenemanget! :D

    SvaraRadera