tisdag 5 september 2017

Jag ska börja podda!

Jag har en fantastisk nyhet. Jag älskar ju att tala, tala inför människor, i radion och så vidare. På våren kom det sedan upp på Finlands svenska scouters Facebooksida för ledare att de har tänkt starta en podcast om scouting och att man kunde anmäla intresse och idéer för den. Jag kände att det här är ju perfekt för mig. Jag har så länge funderat att det skulle vara roligt att spela in och göra en podcast och nu då jag såg chansen skickade jag in en anmälan om intresse. Jag hörde inget om det på länge men förra veckan kom det ett meddelande om det och jag hade blivit vald till en av dem som ska göra podcasten. Så det är ett projekt jag kommer att börja med nu, det enda jag vet är vilka de andra som jag kommer att göra podcasten tillsammans med är. Vi är tre stycken och nästa steg är att boka in och ha ett möte där vi planerar och börjar få klart praktiska saker. Men jag måste erkänna att jag är helt galet taggad på det här och även om det kanske kommer innebära en del stress och ännu mera program så är det här en av sakerna jag ser mest fram emot med den här hösten. Jag kommer uppdatera här och säga till så fort jag vet mera och när man kan börja höra mig i sina hörlurar.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar