lördag 30 september 2017

Kaffe

En av veckoslutets kunder har varit labradoren Kaffe. Han är den största hunden jag hittills rastat via Tassuvahti och självklart är det någonting extra då det handlar om en labrador. Och dessutom en brun. Jag gick ut med honom på fredag kväll och på lördag morgon då hans ägare var borta över natten. Otroligt söt och så glad båda gångerna jag klav in genom dörren, även om han är lite ouppfostrad och gärna ville hoppa ganska mycket och dra i kopplet under promenaderna. Men som den labrador han är gick vägen till hjärnan och lydnaden via magen och så fort hans godis, jordnötter dök upp lydde han väldigt mycket bättre.



På morgonpromenaden tog jag med kameran men jag gick så tidigt att det inte var speciellt ljust ännu så det blev inga suveräna bilder men några söta i alla fall.

Dreglet avslöjar visst att jag använde mig av godis för att få en söt fotomin.



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar