onsdag 20 september 2017

Jobba, plugga, träna

Eftersom jag förra lördagen, då jag hade planerat att blogga inför den här veckan, göra skolarbete och så vidare var så otroligt trött att jag inte gjorde speciellt mycket alls den dagen har det blivit några tomma dagar här på bloggen. Jag har helt enkelt jobbat, både på Gainer och Tassuvahti, varit i skolan och gjort skolarbeten och även försökt träna lite. Nästa vecka borde bli lite lugnare, eller jag har i alla fall bara jobb två dagar (Tassuvahti nästan varje dag) men sådan som jag är så börjar även den veckan fyllas med annat program. Bilderna från Puppy Parade ligger fortfarande i kameran och jag ska föröka ta tag i det så fort jag orkar bråka med datorns minne helt enkelt. Resten av veckan innebär mera jobb, skola och träning, på fredag är det dags för årets första sits och därefter blir lördagen lugn i sällskap av skolarbete och så. På söndagen kör spexövningarna igång på riktigt och kvällen avslutas med scoutmöte.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar