onsdag 27 september 2017

My baby is back

Jag har tidigare talat om att min dator har varit överfull och långsam och att jag har funderar på att föra den och rensas. Ett tag sedan fick jag dessutom antagligen en så kallad RAT i min dator, det vill säga i princip att någon kapade min dator och för att jävlas med mig öppnar en massa konstiga hemsidor näst som helst och hela tiden. Så då kände jag att nu är det verkligen dags. Så i dag förde jag den, först till iTapsa som sedan skickade mig time mcare. Där lämnade jag sedan min dator för att rensas och fixas och de sade att antagligen går det till nästa vecka innan den är klar. Så jag gick därifrån, lite funderande över hur jag ska klara mig då länge utan dator. Gick en sväng på stan och satt sedan under en halv timme på skolan innan jag fick ett mejl om att min dator var klar och att jag kunde komma och hämta den. Jag var lite osäker på om det verkligen stämde då de hade sagt att det skulle ta så länge men sant var det och jag fick tillbaka min dator bara två timmar efter att jag lämnat in den.

Och den är som ny, allt är resetat och nya uppdateringar är gjorda. Allt fungerar smidigt och bra och det bästa av allt är att det finns över 100GB tomt minne. My baby is back helt enkelt.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar