onsdag 13 september 2017

Att klä sig i gult igen

Studieåret börjar verkligen komma igång nu och även om det fortfarande mest handlar om gulisevenemang (saknar så då jag två tidigare år har verit delaktig i det) börjar även studielivet för oss äldre studerande så småningom. Shit att jag typ kan kalla mig gamyl också. Igår var det i alla fall gulisintagning och på grund av mitt tajta schema trodde jag att jag bara skulle gå via J-komms punkt för att säga hej. Men då jag efter jobbdagen kände att nu är min hals inte alls glad så strök jag dagens träning och kunde i stället hänga med i parken en stund längre. Och att hänga där i min fina gula haalare med mina fina studiekompisar var så kul. Även om jag inte hade någon speciell roll var det bara mysigt att hänga där en stund. Och Märta, som hade sin kamera med och som är helt galet duktig på att fotografera var gullig och knäppte två bilder åt mig och jag älskar dem båda. Tack för dem!

Lite av förra årets tutorkärlek

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar