lördag 30 april 2016

Vappen listan

Jag hade planerat att leta upp en lista inför Valborg för den här dagen, hittade ingen så då får jag väl göra en själv tänkte jag.

1. Hur firar du Valborg i år?
Jag kommer att var hemma hos Jonathan, vem som kommer att vara här är ännu oklart men det blir ganska lugnt.

2. Struvor eller munkar?
Jag tycker munkar är godare men struvor hör till Vappen.

3. Ska man klä ut sig på Valborg?
Jag tycker det är jätteroligt att göra det, men få gör det mera i min ålder.

4. Ska man ha ballong?
Absolut! Men de är svindyra...

5. Vad äter du helst på Valborg?
Grillmat

6. Kommer du ha på dig studentmössa?
Kom just på att jag glömt att ta med min mössa och började nästan gråta, det är första året jag får ha den och nu har jag inte med den. Neeeeeeej....

7. Hur är en bra Valborg för dig?
En kul fest med människor man tycker om, annat behöver jag egentligen inte.


Glada Vappen <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar