tisdag 26 april 2016

Tutor & stysse

Igår kväll tog jag återigen spårvagnen till Nypolen, denna gång för ett lugnare evenemang. Vi tutorer skulle nämligen chilla med och lära känna styrelsen, om vi inte redan gjorde det. Vi åt pizza hade frågesport om oss själva. Vi hade i förväg skickat in kuriosa om oss själva, det var riktigt roligt att veta random faktan om andra. Till slut spelade vi lite Alias och gissa vem som vann?! Jag så klart! Jag är så bra på Alias, spelar det sällan då ingen tycker att det är så jätte roligt och oftast vinner jag då jag spelar. Det är ett väldigt roligt spel enligt mig, inte bara för att jag vinner.

Kolla vilka söta märken jag köpte till haalaren idag på märkesmässan. Pokemonen Joleton (har aldrig varken spelat eller tittat på Pokemon) och My Littel Ponyn Derpy Hooves för jag är ju en hästtjej.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar