söndag 24 april 2016

Fint veckoslut

Sista föreställningen igår och efter det efterfest som sig bör. Vi började med att äta burgare på Bergåsa och titta på filmning av förra årets pjäs. Så begav vi oss till Kyrkslätts centrum, satt och dansade en stund på bar där. Så taxi hem och natten fortsatte på föreningshuset. Mys, spel och skratt. Efter lite för få timmar sömn var det ett ordentligt morgonmål, städande och så åkte vi hem.

Jag kände mig verkligen lycklig då jag körde hem, det har varit en fantastisk upplevelse att vara med i teatern det här året. Och människorna jag lärt känna! Och att inse att det finns människor som på riktigt vill en väl och vill ha med en, inte känna att man ser på mig som den där som är mycket yngre än alla andra. Jag är jätteglad!

För att det faktiskt snöade på lördagen då jag befann mig på båttalko och målade båtar.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar