tisdag 26 april 2016

Vad händer?!

I går hände någonting väldigt väldigt speciellt och konstigt. Jag insåg att jag verkligen måste plugga all ledig tid jag har, jag fixade det sjukt bra och känner mig faktiskt mycket mindre stressad än på söndag kväll då jag smått bröt ihop för att jag inte kände att någonting skulle lyckas. Men på grund av det här pluggandet kände jag att jag inte klarar av att skriva ett blogginläg också, jag kan inte låta sådant ta tid under en sådan tid, tid jag inte har. Jag var förberedd på att det skulle vara som alltid då jag inte bloggar. Nämligen tyst, och statistiken sjunker. Men så gick jag ändå in på blogger i en paus från läsandet för att läsa några bloggar. Jag kastar en blick på statistikens symbol som samtidigt visar antalet sidvyer i en graf. Det ser konstigt ut, det finns en växande linje för idag. Jag måste kolla och jag chockas. Jag har haft väldigt många sidvyer jämfört med till och med en vanlig bloggdag med två inlägg. Och då jag kommer hem på kvällen är siffrorna ännu högre. Nu undrar jag vad som har hänt? Varför har en massa människor tittat in på min blogg just idag? Inget av inläggen senaste veckan är jätte populärt, mest populärt är störigt #6 men inte så att det förklarar trafiken. Jag är självklart väldigt glad men jag förstår helt enkelt inte. Vet ni vad det handlar om? Det verkar inte som att jag blivit länkad någonstans heller så jag vet inte.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar