tisdag 31 mars 2015

Vem gillar whisper challenge?

Jag gillar YouTube, verkligen. Jag kollar på videos av olika vloggare dagligen och till de roligaste videorna hör olika challenges, t.ex smoothie challenge, enligt mig. Men på senaste tiden har alla gjort en challenge som heter whisper challenge, och den tycker jag verkligen inte om. Det är inget emot YouTubarna som gör dem utan mot konceptet i den. Den går ut på att en har hörlurar med hög musik och sedan ska den lista ut vad den andra säger, det kan vara frågor man ska svara på eller säga efter den andra. Och jag tycker det är tråkigt, och störande. Eftersom den med hörlurar inte hör någonting sitter den och skriker, vilket gör att man vill ha volymen lågt för att det är störande. Men den andra talar ju normalt så för att höra den måste man ha volymen högre. Så antingen ändrar man volymen hela tiden eller så lyssnar man på ett enda skrikande. Och jag förstår att det är skitroligt att göra det här, men tyvärr tycker i alla fall jag att det inte alls är roligt att kolla på. Tycker ni det är en rolig challenge eller håller ni med mig?


<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att whisper challenge är en av de tråkiga challengarna, både att själv göra och att se på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, har själv inte gjort eftersom jag inte har möjlighet tills tt göra videos men personerna i videorna verkar i alla fall ha kul :D

      Radera