måndag 23 mars 2015

Fågelfetisch

Mina scoutvänner brukar reta mig för att jag alltid ska fotografera fåglar, och de säger skämtsamt att jag helt tydligt har någon dold fetisch för fåglar. Och ja även på min senaste fotopromenad var fåglar det jag fotograferade mest, eller rättare sagt ett gräsands par som jag tror hade kommit tillbaka till Finland lite för tidigt, fanns lite för mycket is för dem.







Men jag har alltså en förklaring. Jag gillar ju att fotografera djur allra mest (konstigt då djur är det jag annars också gillar djur allra mest i livet...) och då man går omkring och fotograferar är fåglar de enda djuren man stöter på. Alltså blir det bara logiskt att det är de som fastnar i kameralinsen. Så det är djur jag fastnar för, inte speciellt fåglar.
<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder :) Hoppas du ännu trivs med din header!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst gör jag det tack så väldigt mycket! <3

      Radera