måndag 16 mars 2015

Darrningar

Nu börjar det kännas, det känns i hela kroppen. Ja seriöst i hela kroppen, det är som små darrningar överallt. Tänk att jag i övermorgon kan giga här på mitt golv på min yoga matta (har försökt sluta ligga i sängen på dagarna då den söndrar min rygg...) och bara tänka att det inte finns någonting jag behöver göra. Och jag tänker inte röra en skolbok förrän efter påsken, jag tänker inte och det har jag lovat. Jag ska ta det lugnt, läsa, umgås med världens sötaste chokladvalp och så ska jag välkomna våren som hoppeligen nu är på väg (lycka till med det förresten då jag bor i Finland och det antagligen kommer att bli svinkallt ännu under våren...). Det är typ världens skönaste känsla jag känner nu, samtidigt är den blandad med lite dåligt samvete och lite skräck. För jag borde inte känna så här före på onsdagen efter klockan 15 och frågan återstår ju vad jag egentligen ska göra sedan? Nu har jag under ett och ett halvt år hela tiden haft någonting som jag borde läsa på, vad göra sedan då jag kan göra vad jag vill? Men jag lovar att det ska gå bra och att jag ska uppdatera er ofta. Kom igen nu kör vi hårt på bloggen!

Känner mig lite som gubben, vill både gömma huvudet i händerna på grund av skräck och av glädje 

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar