tisdag 10 mars 2015

Personlighet?

Vet ni vad jag har funderat över? Vad har jag för sorts bloggpersonlighet? Jag menar, jag är ju mig själv i det jag skriver, men hur uppfattar sådana som inte känner mig och läser min blogg mig? Jag vet inte om ni förstår hur jag menar men ofta har man en uppfattning om bloggare, är de sarkastiska och skämtar jämt, är de träningsnarkomaner eller lever de för modet? Men det känns som att jag skriver som att jag är en blandning av så mycket, och nu lät det där väldigt högmodigt. Men jag menar att jag en dag skriver ett väldigt djupt inlägg om tunga saker medan jag nästa kan lägga upp tio bilder på vad jag köpt. Jag har försökt hitta ett mönster, men allvarligt gör jag inte det.


Och så undrar jag om det är dåligt, borde jag ha en klarare linje eller är det okej att jag bara skriver ner mina tankar och så berättar vad jag gjort också? Blir det en bra mix eller tappar läsarna bort sig? Men egentligen tror jag att det är sådan jag är helt enkelt. Jag menar jag flänger ju runt som en galning och är alltid på att testa nya grejer och vill uppleva äventyr, samtidigt som jag är väldigt känslig och tänker otroligt mycket, Så kanske det är helt naturligt att bloggen liknar det? Nu har jag ställt en hel massa frågor i det här inlägget, har du en åsikt ta och svara vet jag!


<3 : Madde

6 kommentarer:

  1. mette ja gillar din blogg just fö att du skriver så varierat så fortsätt me de:) tycker själv bäst om alla "tänkbart" inlägg fö ofta finns et någå ja själv kan fundera över o så vet man att man int e ensam om o tänka saker! keep it up du är ljuvlig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det värmer att höra att någon gillar det jag gör, ska definitivt fortsätta och försöka skriva med tänkvärt, trots att det inte alltid är det lättaste att komma på ämnen för det :) <3

      Radera
  2. Fortsätt gärna i samma stil

    SvaraRadera
  3. Jag är lite likadan, skriver om allt möjligt, djupt som ytligt.. Vill inte nischa min blogg alltför mycket, för tror jag kommer bli uttråkad ganska snabbt då - och man bloggar väl för sin egen skull i första hand, och för läsarna i andra hand. Ingen idé att blogga om man inte bloggar enligt egna preferenser och villkor liksom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant så, men samtidigt vill man ju ha läsare. Det är inte därför man bloggar men många tappar nog inspirationen om ingen läser, då skulle man ju lika gärna kunna skriva ett word dokument eller? Men ja jag håller fullständigt med dig och kommer nog att fortsätta som jag gör, dels för att det är sådan jag är och dels för att jag nog inte annars skulle få tillräckligt många inlägg gjorda :)
      <3

      Radera