måndag 9 mars 2015

Kedja

För några veckor sedan åkte de flesta av abiturienterna som har studerat fysik till Åbo Akademi och kärnkraftverket i Olkiluoto. På måndag eftermiddag hade vi lite fritid i Åbo så Sofia drog med mig för att kolla igenom ett shoppingcenter, och jag köpte faktiskt några grejer. En facescrub och ett mineralvatten men faktiskt ett smycke också. Har länge velat ha något stort halsband, just typ en kedja som man kan piffa upp en vardagsoutfit till lite festligare, till exempel en valkig top blir så mycket snyggare till ett snyggt halsband. Så då jag inne på H&M hittade denna kedja i silver på rea funderade jag ett tag och slog sedan tid. 


Jag hade på det samma kväll och har även använt det några andra gånger, även om jag inte direkt varit på så mycket tillställningar. Men jag gillar verkligen det och det är just vad jag var ute efter, enkelt stort och snyggt. Det är ganska kort men inte för kort tycker jag, det blir inte känslan av ett hundhalsband utan det ligger nog riktigt snyggt. Ja okej då, jag gillar verkligen, ett av mina favoritsmycken just nu.




Vad tycker ni? Skulle ni bära ett liknande smycke?
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar